لولـه پلی اتیـلن

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. لولـه پلی اتیـلن

لولـه پلی اتیـلن

کاربرد و استفاده از انواع لوله‌ پلی اتیلن به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند رو به افزایش است و هر روز شاهد ایجاد کاربردی جدید برای این گروه از محصولات می‌باشیم، که این کاربردها غالبا خلاقانه و منحصر بفرد می‌باشد. این گروه از محصولات در حوزه وسیعی از خطوط لوله آب و گاز شهری، صنعتی، دریایی، حفاری و کشاورزی به کار می‌روند. کاربرد لوله پلی اتیلن در موقعیت‌هایی چون سطح زمین، حالت مدفون، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است. لوله‌های پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، گاز، فاضلاب، موادشیمیایی، دوغاب، و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارند.

سیال اکسین پاسارگاد نمایندگی بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوله‌های پلی اتیلن در سطح کشور را دارا می‌باشد و توانایی تامین انواع لوله‌های پلی اتیلنی را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت ممکن را دارا می‌باشد.

گروه سیال اکسین پاسارگاد در بخش لولـه پلی اتیـلن آماده ارائه محصولات به شما می باشد.

لولـه پلی اتیـلن تـک جـداره آبرسـانی:

لوله پلی اتیلن تکجداره از سایز 16 الی 1200 با رده‌های فشاری 4 الی 32 بار جهت مصارف آبرسانی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب‌‌های شهری و روستایی (تحت فشار و ثقلی)، انتقال آب از بالا دست (سدها و آب بندها) به اراضی پائین دست با بالاترین استانداردهای کیفی ممکن تولید می‌شود.
تمامی مزیتهای لوله پلی اتیلن و دیگر محصولات سیال اکسین پاسارگاد در گرو تولید بدون نقص و استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین‌آلات مدرن و بروز است. لوله پلی اتیلن از مزایایی اعم از طول عمر بالا (50 سال)، سهولت بارگیری، حمل و نقل آسان به دلیل وزن نسبتا پایین، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش، مقاومت و واکنش عالی در برابر انواع مواد شیمیایی، جریان پذیری عالی سیال در داخل لوله، اتصال پذیری راحت، انعطاف پذیری بسیار بالا و دارا بودن اتصالات متنوع بهره می‌برد. لوله‌های پلی اتیلن تا سایز 110 به صورت کلاف تولید می‌شوند و لوله‌های کلاف هزینه جوشکاری و اتصال را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند.
لوله پلی اتیلن PE100 جدیدترین و برترین نوع مواد اولیه پلی اتیلن می‌باشد که از نظر مشخصات فیزیکی و عملکردی دارای ویژگیهای منحصر بفردی است که با دانسیته بیشتر و وزن و ضخامت کمتر می‌تواند فشار لوله پلی اتیلن PE100 بیشتری را تحمل نماید. تولید سایزهای مختلف لوله پلی اتیلن نیازمند خط تولید و ماشین آلات مناسب همان سایزها است و به عنوان نمونه خط تولید لوله 16 میلیمتر قابلیت تولید لوله تا سایز 90 و نهایتا 110 میلیمتر را دارد و خط های تولید معمولی قابلیت تولید لوله تا سایز 730 را دارند.
در ادامه، جداول سایز لوله پلی اتیلن و جداول وزنی و مشخصات انواع لوله‌های پلی اتیلن را آورده‌ایم ولی قبل از آن سایزهای لوله پلی اتیلن را بر اساس میلیمتر به همراه معادل آنها بر اساس اینچ، ذکر می‌کنیم که از آن به عنوان راهنمای سایز لوله پلی اتیلن می‌توان استفاده کرد.

انواع لولـه‌های پلی اتیـلن

لوله پلی اتیلن تک جداره
لوله پلی اتیلن گازی
لوله پلی اتیلن کاروگیت
لوله پلی اتیلن اسپیرال
لوله پلی اتیلن اسپیرال مسلح
لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار و قطره‌ای
لوله لی فلت
لوله پلی اتیلن زهکش (دوجداره و تک‌جداره)
فهرست