اتصـالات جوشـی پلـی اتیـلن (تزریقـی)

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. اتصـالات جوشـی پلـی اتیـلن (تزریقـی)

اتصـالات جوشـی پلـی اتیـلن (تزریقـی)

اتصـالات جوشـی تزریقی پلی اتیـلن جهت خطوط پرفشـار آبرسـانی که بوسیله لولـه پلـی اتیـلن طـراحی و اجـرا شـده‌اند کاربرد دارد. اتصـالات پلـی اتیـلن جوشی از مـواد پلـی اتیـلن با گریـد مـواد PE80 و PE100 و در سـایزهای متنوع 32، 40، 50، 63، 75، 90، 110, 125، 160، 200، 250، 315، 355، 400، 450 و 500 در اشـکال گوناگون انـواع تبدیل، زانـو، سـه راهی و فلنـج تولید می‌شـوند.

گروه سیال اکسین پاسارگاد در بخش اتصـالات جوشـی پلـی اتیـلن (تزریقـی) آماده ارائه محصولات به شما می باشد.

مزایـای اتصـالات جوشـی تزریقـی :

اتصـالات جوشـی تزریقی از محبوبیت و فراگیری بالایی برخـوردار هستند یکی از دلایل فراگیـر بودن آن آماده بودن و در دسترس بودن سـریع در سایـزهای مختلف است همچنین تنوع بسـیار بالا، قیمت مناسب، تولید بسیار سریع و وزن سبـکتر نسبت به انواع دیگر اتصـالات پلی اتیـلن، نصب و بهره‌برداری آسـانتر از دیگر مزایای این اتصـالات می‌باشد.

جوش اتصالات جوشی و لولـه پلی اتیـلن:

اتصـالات جوشی پلـی اتیـلن از مناسبترین و قابل اطمینان‌ترین انواع اتصـالات برای لولـه پلـی اتیـلن است. اگر طبق استـاندارد و با روشـهای توصیه شده عمل اتصـال لولـه و اتصـالات انجام گیرد محل اتصال بسیار مقاوم‌تر از خود لولـه می‌شود. عمل اتصـال بوسیله دستگاه جوش لولـه پلی اتیـلن انجام می‌پذیرد که اغلب دستگاه‌های جوش لولـه و اتصـالات موجود در بازار ایران همانند هم هستند و از رده کیفی متوسط برخوردار می‌باشند اما عامل تاثیرگذاری دستگاه جوش لولـه و اتصـالات بر کیفیت جوش اتصالات به لولـه تنها بخشی از فاکتورهای لازم است، مهارت اپراتور و تجربه فرد جوشکار عامل بسیار با اهمیتی است، مهارت و تسلط اپراتور بر فرآیند جوش اتصـالات پلی اتیـلن و رعایت نمودن جزئیات مانند تمیز کاری محل اتصال بوسیله محلول پاکننده استاندارد، میزان رنده کاری و …. در کیفیت خط لولـه تاثیر مستقیم خواهد داشت.

انـواع اتصـالات جوشـی تزریقـی پلـی اتیـلن

لیست اتصالات پلی اتیلن مایتری ( اتصالات ماشین کاری ) به اندازه تمامی جدول استاندارد INSO 14427 می‌باشد و این اتصالات بر اساس استاندرادهای INSO 14427-3 و DIN 16963 از قسمت 1 تا 16 تولید می‌شود و تمامی سایزها در تمامی فشارهایی که لوله پلی اتیلن قابل تولید است، اتصالات مایتری را نیز می‌توان تولید نمود.

زانـویی 45
سـه راهی 90
چهـارراهی 90
زانـویی 90
تبدیل غیر هم مرکز
سـه راهـی کاهنده (سه‌راه تبدیل)
فلنـج (پایـه کوتـاه و پایـه بلنـد)
تبـدیل هم مرکـز و غیـر هم مرکـز
درپـوش (کـپ)
فهرست